tisdag, februari 13, 2007

Härligt Peter!
-att du hittade hit också. Jag har fört in din kommande tolkning här bredvid.
Visst bör man ha backup det håller jag med om - jag tycker eg. att man alltid borde vara två, precis som teckenspråkstolkarna alltid är, de löser av varandra med ca. 15min mellanrum.
StefanCoster och jag har gjort ett sånt experiment- det kan jag berätta mera om sen.

Ja visst vore det bra att få höra hur det fungerar organisatoriskt ute i landet- det vore spännande att få veta.

Örebro har fått beviljat fyra filmer nu i vår, fick jag veta idag.
Tyvärr har neddragningar och sjukdom hos vårat Srf gjort att verksamheten haltar framåt,
så i höstas blev det inte många tolkade filmer tyvärr.

Har du namn och mailadresser till flera som kan tänkas vara intresserade av att delta i bloggen så hör av dig till min mail.

mvh/Lotta

Inga kommentarer: